Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 14, 2013
Image Size
1.0 MB
Resolution
1238×1750
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
320
Favourites
63 (who?)
Comments
43
×
Cassian~ by Shimizu--chan Cassian~ by Shimizu--chan
Commission for :iconkiwinelle:! Her OC Cassian ^O^
I'm soooo sorry for the length of time this took! It also turned a lot more simple too...:iconotlplz:  
Well, at least I got a little more skilled?:iconcraiplz:
Please comment and :+fav:! I appreciate them all~:iconsomoeplz:
LOL I wanted to submit this earlier, but for some rason, dA didn't let me ^^;
Add a Comment:
 
:iconlarinelle:
Larinelle Featured By Owner Oct 17, 2013
First things first - the 'wrong' shade of hair used for Cailin is perfect on Cassian haha :')!
I really like this picture! Love the idea you put behind it (the one you wrote on the other upload thingy O^O )
That being so; I'm very pleased with how much thought you put into this! : )
The stones look neat and I'm sure he would pick them up >: D and knowing the meaning behind it makes it all the better :heart:
Have I mentioned that I love stars? Because I do and I'm always happy to see them on pictures so yay for the starry background! >^< the blue is also giving a nice contrast to the character+the stones!
Cassian himself turned out great as well! I really do love how you draw male faces! (Females too, of course, but I often don't like the male style people have :')... )
All in all i am very pleased with this - thank you! >^<
Reply
:iconshimizu--chan:
Shimizu--chan Featured By Owner Oct 17, 2013  Student Traditional Artist
Uwaa! I'm so relieved you love it so much! I din't add the idea, due to it maybe being a spoiler ;D
I'm sooo very pleased you like it so much! And I like stars too XD I'm so glad you like the way I draw guys (and gals)!:iconsnugplz:
 Thank you for commissioning me once again! :iconloveloveplz:
Reply
:iconlarinelle:
Larinelle Featured By Owner Oct 18, 2013
Yes, thanks for not adding, haha XD
And yay for stars! ==v~
And there's no need for you to thank me - I'm the one receiving it after all :')
Reply
:iconshimizu--chan:
Shimizu--chan Featured By Owner Oct 18, 2013  Student Traditional Artist
D'aww! You're welcome! :iconzxcvbnmplz:
Yay for stars~:star: They're just so pretty >///<
And I'm just so happy you like my style! :iconfrenchsquealplz:
Reply
:iconlarinelle:
Larinelle Featured By Owner Oct 22, 2013
Uhuh! Every picture should have stars! 3: <
Reply
:iconshimizu--chan:
Shimizu--chan Featured By Owner Oct 22, 2013  Student Traditional Artist
:star::iconeverywhereplz::star: XD
Reply
:iconsnivyivy34:
SnivyIvy34 Featured By Owner Oct 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Very very awesome 
Reply
:iconshimizu--chan:
Shimizu--chan Featured By Owner Oct 17, 2013  Student Traditional Artist
Aww, thank you! :love:
Reply
:icondancingsubaru:
DancingSubaru Featured By Owner Oct 14, 2013  Hobbyist General Artist
This looks terrific!!!
Reply
:iconshimizu--chan:
Shimizu--chan Featured By Owner Oct 15, 2013  Student Traditional Artist
Thank you! :iconblushplz:
Reply
Add a Comment: